Boom One Productions
Boom One Productions 2016.
29. Kolovoz 2016

Jim The Boss - "Hudson Soul"

Evakuacija u sedamdesete

Najkasnije kad teški, organični bas poput goleme vodene bujice preplavi odjekujuće gitare i vokalne ostatke, pokazuje se s čime ovdje imamo posla. Jim The Boss iz američkog Hoboken HIFi nam je u svom novom albumu priredio stilsku evakuaciju u analogne sedamdesete. Glatke i melodiozne puhačke dionice ovdje kao da plešu po rubu vrelog vulkana iz kojega svako malo bljuju potoci toplih synthova, a sve podrhtava od snažnih udaraca bubnjeva. "The Hudson Soul" je zapravo jedna vrsta kompilacije. Dio materijala prerađenih na ovom albumu potječe od spomenutog Hoboken HiFi, a neki riddimi su nastali posebno za ovu prigodu. Od 2009. godine je Jim The Boss iz New Jerseyja sinonim za jamajkanski reggae i dub iz sedamdesetih. Njegov Hoboken HiFi je na neki način s puno ljubavi i pažnje obavljena kirurška transplantacija jamajkanskih sound sistema u današnje Sjedinjene Države. Analogna oprema koju je nabavio i sastavio u svojem studiju je tako njegova vremenska mašina s kojom se Jim prepušta svom slatkom revizionističkom vintage grijehu. Gotovo ekscesivno provlači on ovdje sve registre tadašnjeg duba. Reproducira jedan kroz jedan istu tu nevjerojatno blisku i odlijepljenu atmosferu. Stupovi zadimljenih puhača se veličanstveno uzdižu ka nebu dok oko njihovih podnožja kruže bijesni basevi i oštri gitarski skankovi, a gusti delayji i reverbi ograničavaju vidljivost i iskrivljuju optiku. Njegovi suučenici na ovom albumu su renomirani producent Victor Rice, Hoboken HiFi član i jedan od osnivača grupe The Slackers David Hillyard kao i vokalisti Jah Adam, Ptah Kruud i Kiwi. Jimov "Hudson Soul" je jedno zvučno klupko sačinjeno iz strasti i uživancije i u takvom se stilu treba treba konzumirati.