Evidence Music
Evidence Music 2023.
26. Travanj 2023

Chezidek - "Never Stop" - album dosljedan njegovoj ideološkoj filozofiji

Novi album za Chezideka

Nedavno objavljen "Never Stop", novi album Chezideka odmah je privukao pažnju internacionalne reggae zajednice. Chezidek se već ranije dokazao kao moderan roots/reggae artist s bogatim vokalnim sposobnostima stoga se od "Never Stop" u startu očekivalo puno. Njegov karakterističan roots/reggae zvuk u kombinaciji s modernim rootsom prisutan je i na novom izdanju.

Gostiju nema puno, skoro cijeli "Never Stop" Chezidek nosi na svojim plećima. Moćna Queen Omega se pojavljuje u "Kill Dem" zajedno s Irie Ites u produkciji, a koju prati i dub verzija istoimene pjesme. Pojavio se tu i King Lorenzo u "Mr. Officer" i nedvojbeno dodatno obogatio "Never Stop". Neke od najupečatljivijih pjesama na albumu "Never Stop" su naslovna pjesma koja je snažna himna nade i upornosti, dok je "Jah Jah Bless" oda njegovoj spiritualnosti i povjerenju u Jaha. Glazbeno gledano, album "Never Stop" se ponajviše proteže od modernog rootsa do dubokog duba. Njegov aktivizam se ponovno iskazao u angažiranoj pjesmi "Ukraine", a nikad dovoljno zagovora za legalizaciju se ističe u "Bun Di Ganja". Uz Chezideka za instumentale na ovom albumu su bili zaduženi i etablirana imena poput Mafie & Fluxya, The Ligeriansa, Narama i Irie Itesa. Zahvaljujući navedenim imenima, produkcija albuma "Never Stop" je kao i uvijek na visokom nivou s profesionalno izrađenim aranžmanima i jasnim mješavinama zvuka koji naglašavaju Chezidekov vokal i glazbene vještine. Iako album na momente upada u monotoniju, posljednjih dodatnih četiri dub verzije pjesama ("Kill Dem Dub", "Who Fool Dub", "Try Dub", "Dem No Dub") su ovom izdanju dali na dinamičnosti.

Iako uvijek u sjeni svojih komercijalnih kolega s otoka kao što su Kabaka Pyramid, Protoje ili Chronixx, Chezidek ipak je sa svojim vokalnom kvalitetom pronašao svoje mjesto na roots sceni. "Never Stop" je još jedan dobar Chizdekov album koji će dodatno privući ljubitelje reggae glazbe, posebno one koji cijene autentičan roots zvuk. Chezidek je poznat po svojoj iskrenosti i angažiranosti u tekstovima svojih pjesama, a ovaj album je kompletno dosljedan njegovoj ideološkoj filozofiji.