Such A Vibes Records
Such A Vibes Records 2022.
27. Svibanj 2022

Haris Pilton meets Greg Even - “Ting A Ling Riddim” - nepretenciozan album koji s lakoćom ulazi u uho

“Nobody is sitting and waiting while ragga and dancehall is playing"
Susreli su se stara iskusnjara Haris Pilton i slovenski producent u usponu Greg Even kako bi stvorili još jedno izdanje uz koje ćemo plesati cijelo ljeto. “Ting A Ling Riddim” dokaz je kako zadnjih 15-ak godina bilježimo vrtoglavi uspon realizacije autorskog materijala što potvrđuje kvalitetu reggae scene s našeg područja. Tako je i slovenska produkcija sve bogatija za izdanja koja su itekako vrijedna pažnje.

Ting A Ling Riddim” rezultat je spoja kreativnosti slovenskih producenata koji dijele iskustvo i entuzijazam što se čuje u samom rezultatu. Haris Pilton sa svojim vještim mađioničarskim trikovima ostavlja potpis koji se čuje već pri prvim taktovima. Šarolika ekipa vokalista je “pregazila” Ting A Ling Riddim, čuli smo sve boljeg Tadimana u “Born To Love” koji kao i Buda iz Elvis Jacksona u “Shadow Of My Creation” ima prepoznatljiv flow koji ćete lako uočiti. Posebna pohvala ide za Jacuzzy Krall i Karmen Klinc za pjevanje na materinjem jeziku. Ugostili su i legendarnog jamajkanskog pjevača Joseph Cottona koji kritizira popularnu nagradu u “Grammy Award” kao i ostale moderne novotarije u svom prepoznatljivom stilu. Najveće iznenađenje na albumu je britanski MC Peppery u “Let You Go” koji svojim tečnim vokalom vrlo lako prati instrumental. Harisova rečenica s početka albuma “Nobody is sitting and waiting while ragga and dancehall is playing” ukratko opisuje cijelo izdanje s kojim se mogu poistovjetiti svi ljubitelji zvuka koji toliko miriši na Jamajku da se tijekom slušanja zaboravlja da se konzumira domaća produkcija s internacionalnim izletima. Haris Pilton i Greg Even našli su recept kako napraviti nepretenciozan album koji s lakoćom ulazi u uho. Haris kroz svoj rad djeluje kao Dr Jekyll & Mr Hyde; svijetla strana njegovog stvaralaštva izlazi kao Haris, a mračna gmiže van u Kali Fat Dubu, dok Doggy Brasco gleda tu transformaciju sa strane. Vrijeme Greg Evena tek nadolazi, njegov dosadašnji rad svakako treba popratiti, a obzirom da ovo nije njihova prva suradnja (Haris Pilton - "Obadiah (Catch Vampire)") čisto sumnjam da je zadnja. Čini mi se kao da su se dečki tek zagrijali. “Ting A Ling Riddim” ne pripada osmom svjetskom čudu no svakako daje nadu da inzistiranje na originalnom reggae zvuku ima smisla.