Wise & Dubwise Recordings
Wise & Dubwise Recordings 2018.
4. Lipanj 2018

Weeding Dub - "Another Night Another Day"

Više od zbroja pojedinačnih dijelova

Da su u međuvremenu njegovi glazbeni horizonti postali puno širi od početnog steppers duba, kojeg je demonstrirao u debi albumu "Steppactivism" iz 2004. godine i koji je već tada odavao da se iza ovog francuskog producenta krije nešto puno veće, postalo je najkasnije jasno u albumu "Still Looking For" od prije tri godine. Već tada je Weeding Dub demonstrirao da njegov interes seže izvan uobičajenog dub i reggae područja, a o klasičnom steppersu da i ne pričamo. Iako je dotični ostao osnova po kojoj ovaj Francuz plete svoj mikrokozmos zvuka i ritma, u 2016. godini objavljenom 7-inču "African Shrine" odao je on tribut velikom Fela Kutiju i afrobeatu. U naslovnoj "Another Night Another Day" Weeding Dub se nadovezuje na spomenuti singl s još jednim afrobeatom protkanim, nabrijanim puhačima u pratnji glomaznih baseva i cirkulirajuće ritmike. Kao i u posljednjoj traci albuma "Afuryca", u kojoj se grandiozni puhači u klimaksu oglašavaju poput polifonije krda slonova. Njegov novi, dupli album je monumentalno djelo s jedanaest originalnih traka i devet dub verzija u kojima je ovaj producent iz francuskog Lille ponovo oko sebe okupio nekolicinu suradnika, nekih od prije poznatih kao što su Ouda i Little R, ali i novih suradnika poput Dixie Peach (King Tubbys Sound System), Nish Wadada i Shanti D (OBF Sound System). Gosti su pažljivo i s predumišljajem odabrani jer svaki od njih doprinosi šarolikoj slici albuma, koji sadrži kako roots orijentirane trake tipa "Rise Up", pa čak i ska uplive u "Skankertrainer", tako i čvrste steppers komade kao što su "Lion's Claw" i "Artikal Stepper". Između ovih krajnosti Weeding Dub kombinira i eksperimentira u pustolovnim dub verzijama. Njegov novi album ispada tako na neki način jedan preko sedamdeset minuta dugi opus, koji pokriva gotovo sve facete reggaea i duba. Ali i koji prikazuje ovog Francuza kao kompletnog producenta s velikom (i potrebnom) dozom ludosti u miksu.