×

Macabre Unit Digital
Macabre Unit Digital 2017.
21. Prosinac 2017

207 - "Brainstorm" LP

U službi basa

Mora da ima tu nešto posebno kod ovog albuma da samo nekoliko sati po izlasku završi na prvom mjestu deep dubstep ljestvice Juno Recordsa, najveće svjetske online prodavaonice plesne glazbe. I zaista, album "Brainstorm" ovog producenta iz Pule s prebivalištem u Zagrebu je ne samo njegovo prvo dugosvirajuće, već najrazvijenije i najzahtjevnije izdanje u dosadašnjoj, doduše kratkoj, diskografiji. Tim više je iznenađenje još veće, jer ovakva spretna i vrhunska kombinatorika aktualnih bas stilova se može naći još samo kod starijih i iskusnijih majstora, premda je i Vedran već poznato ime u svjetskoj dub/dubstep sceni. U naslovnoj "Brainstorm" pritišću teški basevi s agresivnom ritmikom, koja prijeteće šušti kao rep čegrtuše. U "Acid Dust" pumpaju guste bas linije i traže put na površinu kao divlja podzemna bujica, a gore, u tami odjekuju oštri synthovi i tupi bubnjevi. Začuđujuće prijatna nelagoda i potencijalno eksplozivni nemir prožimaju ovaj album, koji kao da egzistira u vlastitoj dimenziji klinički čiste estetike i prljavog sounda. Bijesni naleti abrazivnih zvukova i izmještenih beatova kao da paraju ovaj emocijski neudobni i elektronskom melankolijom nabijeni eter u kojemu se Vedran Pusić AKA 207 izgleda najbolje osjeća i gdje je u najboljoj formi. Uz asistenciju kolega iz labela Macabre Unit Digital, majstora isprebijanih beatova i izvrnutih zvukova Dinka Filipovica Kodina, likova poput producenta Slave SqzMe iz Donecka, londonskog vokaliste Matt 'Flipz' Whittakera i suosnivača MUD labela Nurve-a, te remixom naslovne trake od strane bristolskog producenta Mikea 'Caski' Zhangija, 207 je dodatno proširio horizont albuma, koji u sebi sadrži uplive hip hopa, neurofunka i techno, a sve to diktirano u dub i dubstep normama. Čitava je to basom povezana zajednica istomišljenika u kojoj se ovi navedeni kreću i u kojoj sve mora zvučati duboko, mračno i opasno. Upravo kao i ovaj album s kojim je (mračna) budućnost već stigla.