Slavonija vibes syndicate/ Brlog predstavlja
Slavonija vibes syndicate/ Brlog predstavlja 2017.
18. Prosinac 2017

Dubar Sound - "From Town to Town, from Dub to Dub"

Tko kaže da nema duba?

Popis grupa, kolektiva i pseudonima s kojima je radio je neobično dug. Neki ga, među ostalom, znaju kao hip hopera Draško da Gamu, dok je drugima više poznat pod imenom Dubar Sound, dub i reggae podružnici brodskog Brlog predstavlja kolektiva, a član je i Slavonija Vibes Syndicatea. Kad se pogleda gdje je sve sudjelovao i što sve radio, stječe se utisak da je Dražen Čižmek pravi workaholic. Do sada je, pored sudjelovanja u drugim projektima, samostalno objavio tri hip hop i tri dub albuma kao Dubar Sound, a s ovim novim izdanjem "From Town to Town, from Dub to Dub" se nakanjuje istupiti na veliku binu kao dub producent. Predstaviti ljudima bas glazbu u njezinim raznim facetama i oblicima, te sve ono što ona putem toga transportira i komunicira je čini se njegov cilj i to nije nimalo lako u gradu, koji je previše na granici. Naslov "Solidaridad", jedne od pet traka s novog izdanja, govori najbolje o njegovom političkom i društvenom ustroju - društvena solidarnost, aktivizam za zajednicu (ma koliko god ona bila sjebana) i odgovornost prema prirodi, kao što Dubar Sound ističe u naslovu trake "Nature Mother". Ili riječima Neila Younga s novog albuma: 'Zemlja je kao crkva bez svećenika, ljudi moraju sami da se mole za sebe'. Bilo kako bilo, u novom izdanju ovaj Brođanin koristi iste alatke elektronskih instrumenta kao i svojevremeno u hip hopu. Mračno nadvijene synthove povremeno osvjetljavaju lagano razigrane, pa čak ponekad i suviše površne harmonije, dok ritam udara u tvrdom ratničkom steppersu s krupnim i nemilosrdno galopirajućim basevima. Dubar Sound je se ovdje ozbiljno prihvatio posla, stil mu je sve istančaniji i ritmika već savršeno precizna, iako još bez ikakvih tipičnih dub efekata. Vjerojatno nije ni potrebno posebno naglasiti da mu je ovo do sada najbolje izdanje. Jer već samo ne odustajanje je jedan oblik pobjede.