Supow Music
Supow Music 2016.
20. Listopad 2016

Patrice - "Life's Blood"

Što da ne?
Glazba je ponekad kao flert. Moraš osobu prvo zbuniti i tada nastaje jedan otvoreni trenutak u kojemu je sve moguće - kaže ovaj sin jednog afričkog intelektualca i majke Njemice. I zaista, u njegovom novom, sedmom po redu albumu Patrice je se pobrinuo da nas dobrano zbuni s neobičnim i vrlo progresivnim zvučnim kolažom, koji njegov reggae prikazuje u jednom sasvim novom i aktualnom ruhu.

Dijelom je za to zaslužan američki producent Diplo s kojim je Patrice radio na ključnoj skladbi albuma "Burning Bridges", jednoj vrsti poluakustične, poluelektronske dancehall trake s ambijentalnim i afrobeat premazom. 'Kad smo završili "Burning Bridges", odmah sam znao da mi treba jedan novi album s upravim takvim soundom' - konstatirao je Patrice i počeo s radom na onome što će u konačnici postati "Life's Blood". Jedan doista inspiriran i inspirirajući album, koji je osim reggaea protkan utjecajima funka, dancehalla, soca, soula, afrobeata i rocka. Nastao je na relaciji New York - London - Köln, gradovima u kojima Patrice živi i snima, a puhačke dionice su nastale na Jamajci pod paskom legendarnog Clive Hunta.

Patrice
Njegov je to osobni manifest u ovim teškim vremenima, koji lako prekriva težinu svoje tematike s plesnim, lepršavim ali i inovativnim skladbama. Naime, vrlo se brzo može odskliznuti u uživanju svih ovih prostranih synthova, visokih puhača i plesnih big beatova, te neopterećenog reggaea da se više i ne registrira činjenica da se Patrice ovdje dohvaća zapravo vrlo ozbiljnih stvari poput siromaštva, nejednakosti, zlouporabe droga, kao i religijsko-ideoloških ratova što trenutno bukte po svijetu. Patricevov odgovor na sve ove aveti su inspiracija, kreativnost, istina i ljubav. Riječi 'we are naked before each other' iz rockom protkane "Grand Design" u stilu od ranih The Police, ljubav svode na jednu izravnu, prisnu i metafizički ogoljenu razinu, koja za svoj potpuni učinak pretpostavlja visoki nivo iskrenosti.

Svoju slabost da zvuči kao mainstream Patrice ipak nije pobijedio ni na ovom albumu; treba samo poslušati soul baladu kao što je "Be With Me" s harmoničnim anđeoskim korom, putenim gudačima i elton-johnovskim klavirskim dionicama, da to postane sasvim jasno. Ali njegovo kategorično odbijanje da zapadne u neke generičke reggae šablone je ono što "Life's Blood" čini iznimnim albumom.