Dubquake Records
Dubquake Records 2014.
13. Listopad 2014

O.B.F presents "Wild"

Francuska dub škola

Mikrofon prelazi iz ruke u ruku. Smjenjuju se vokalisti, njih ukupno deset. U pozadini udaraju jaki ritmovi i duboki basovi. Jednom klasični, onda aktualni, pa malo čak i neki futuristični.

U svom prvom dugosvirajućem albumu ovi Francuzi ne kriju da su sound sistem koji već petnaest godina obilazi Europu. Surađivali su s High Tone, Vibronics i drugim znamenitim imenima, a s "Wild" su se nakanili da istu onu intenzivnu atmosferu s nastupa, s kojom su zaradili reputaciju i poštovanje, prenesu na nosače zvuka i kućne playere.

Tigar s naslovnice reži direktno u facu - njihov zvuk, ukorijenjen u UK roots i steppers, jeste divlji i nabijen energijom. Prepoznao je to i dancehall velikan Mr Williamz, koji je ranije ove godine objavio odlično prihvaćeni album "Set The Standard", a ovdje gostuje u pjesmi "Poorman Life". Pokret, dinamika i ples, onaj hipnotični, nošen nemirnim vibracijama bas linija, a ne neka posebna melodioznost obilježava ovih dvanaest trakova, od kojih su naslovna "Wild" i "Who's Bad" instrumentali. Upravo se u njima očituje stilski raspon O.B.F-a: dok je prvi aranžiran po načelima britanskog duba s širokim valovima 80's synthova, drugi je hibridna kombinacija disco, dub(step) i pop elemenata sa subliminalnim aludiranjem na Michaela Jacksona. Ovi Francuzi ne biraju sredstva. Beskrupulozno diskdžokiraju s raznim epohama i utjecajima, orijentirajući se pri tome na vokalni kalibar svojih gostiju. Tako u emancipatorskoj "Ladies Anthem" svoju militantnu liriku predstavlja Švicarka Sis I-Leen, u "Style & Fashion" se osjeća dašak Jamajke s kultnim reggae-deejayom Lone Ranger, a u uvodnoj "Dub Controler" upoznajemo pjevačku vještinu i finoću glasa mladog Britanca Charlie P-a, kao i Shanti D-a u "Get High".

Različitost gostiju na ovom albumu oslikava i njegovu šarolikost u muzičkom smislu, gdje ljubitelji klasičnog sound sistem zvuka i hardcore steppersa, kao i oni koji vole čuti nešto novo mogu naći nešto za sebe. U skoro pedeset minuta ukupnog trajanja bas i ritam vatrometa, ovi Francuzi pokazuju zašto su jedan od najdugovječnijih sound systema Europe, i jedan od najboljih.