Evidence Music
Evidence Music 2023.
11. Rujan 2023

Little Lion Sound - "Sound Killer Riddim" - dobro realizirana ideja

Uspješan riddim album

Iako na ovim prostorima format riddima široj publici je relativno nepoznat pojam, jamajčanska kultura riddima ljubiteljima reggae žanra ipak nije strana forma. Praksa ove tradicije se aktivno prakticira još od 70-ih godina prošlog stoljeća, a upravo zahvaljujući dobrim podlogama stvorili su se svevremenski klasici bez koje reggae glazba danas ne bi bila ista. Snažan utjecaj riddima se pokazao korisnim u raznim remiksevima kroz zadnjih 30 godina, a praksa riddima je u osamdesetima kroz dancehall intezivno utjecala i na hip hop žanr.

Ovaj iznimno bitan format je isto tako i izuzetno zahtjevan jer ima taj izazov kako održati slušatelja zainteresiranim kroz xy broj pjesama s istom podlogom, a dobar izbor vokalista često može biti i presudno. Tako dolazimo do švicarskog Little Lion Sounda koji je od 2004. godine predvođen od strane Nicolasa Meurya i njihovog najnovijeg izdanja “Sound Killer Riddim”. Album od 29 pjesama (uključujući i sam riddim) preuzima scenu ovom dugoočekivanom kolekcijom koja je host najpoznatijim izvođačima reggae glazbe današnjice. Jedno takvo bogato izdanje bogato gostovanjima smo imali priliku čuti kod Francuza L'Entourloop na albumu "La clarté dans la confusion". Jedna takva raskošna lepeza artista može biti mega uspješna ili biti mrtva propast. Srećom, u ovom slučaju ćemo pričati ipak o uspješnom izdanju Little Lion Sounda. "Sound Killer Riddim" pravi je killer plesnih podija, a ovo uzbudljivo izdanje otvara Anthony B s naslovnom “Sound Killer” u svom prepoznatljivom dancehall stilu, a prati ga jedinstvena Queen Omega s “No Love” koja je sa svojom live verzijom ove pjesme zasluženo postala viralni hit. Na “Get Up & Fight” upada Capleton koji uz Anthony B-a na ovom izdanju brani boje starog dancehall izričaja. Zatim se pojavljuje odličan Chezidek na “Championu” dok se na “Hold On” s pjevnim refrenom ukazao gvinejski Lyricson. I kada ste mislili da je ovo vrhunac albuma, dolazi nadolazeća nada s Jamajke Eesah na “Hold A Vibe” kojem se ne može osporiti pjevački talent. Redaju se tu i Lutan Fyah, Randy Valentine, Exco Levi, Micah Shemaiah, Infinite, Dada Yute, Brother Culture, Fidel Nadal, King Kong, Neto Yuth, Jah Tung, Tiwony i drugi koji neki više, a neki manje dominiraju riddimom. Svi koji se ulove u koštac s ovim izdanjem mogu očekivati kvalitetu i nešto za što vrijedi odvojiti vrijeme.

“Sound Killer Riddim” jedno je izdanje u kojem se mogu pronaći i ljubitelji rootsa, dancehalla, duba, ali i modernih hibrida. Vrhunska produkcija i dobro realizirana ideja postavlja Little Lion Sound na visoke pozicije na ionako zahtjevnoj europskoj reggae sceni.