×

Baco Records
Baco Records 2023.
30. Svibanj 2023

Johnny Osbourne - "Right Right Time" - Dancehall Godfather ponovno u akciji

Zarazno i poletno
Jedan od najpoznatijih i svojevremeno najtraženiji vokal s Jamajke, Johnny Osbourne prije nekoliko dana objavio je novi album "Right Right Time". Iako mu je špica bila tijekom osamdesetih godina, Johnny Osbourne danas sa svojih 75 godina kao da je u špici karijere. Novi studijski album "Right Right Time" nastao je u suradnji s glazbenikom koji se odaziva na ime Stepper, a zajedno su ispostavili album koji će itekako prodrmati reggae vode. Negdje sam pročitala da su se Johnny i Stepper upoznali tijekom brojnih zajedničkih nastupa te da su se tim putem sprijateljili, a rezultat je itekako vidljiv u "Right Right Time".

Album je sastavljen od originalnih, novih pjesama i reinterpretacija klasičnih hitova, a podršku im je dao French Connection Band koji kao prateći bend u stopu prati neumoran Johnnyev vokal.

Klasici "Kiss Somebody" ili "Angels In My Arms" dobili su novo ruho, a nove verzije zvuče svježije i raskošnije, ponajviše kada se uplete puhačka sekcija French Connection Banda. Što se produkcije tiče moramo uzeti u obzir da je ipak 2023. godina i da su mogućnosti u produkciji bogatije nego primjerice na početku osamdesetih kada su "Angels In My Arms" ili "Kiss Somebody" snimane. Stoga ni ne čudi da su novije verzije atraktivnije no nikako se ne smije zaboraviti cijeniti originalne izvedbe koje itekako zlata vrijede jer su češće vjerojatno puno čovječnije i toplije nego današnje izvedbe koje se nerijetko teško izvode uživo zbog produkcijih zahvata iz studija. Stari "Peace & Love" dobiva novi, prpošni calypso nastavak koji teži istom: beskompromisnom moru ljubavi. Album zatvara legendarna "The Right Time" koja je već doživjela interpretaciju s Krakom In Dubom i Rasom Demoom, a ne čudi da je cijeli album nazvan po toj stvari jer je naprosto vječna. Svevremenost koju "The Right Time" nosi u pratnji benda pokazuje koliko jedna pjesma putem različitih dekonstrukcija može biti vječna u vremenu. Tu je i nova, funky "Get Up" u kojoj nam Johnny može biti primjer za vitalnost i koja momentalno motivira na pokret. Teme na albumu se isprepliću sve od romantike do politike, a ima tu još dragulja na "Right Right Time", a ako je itko zaboravio na ovog kuma dancehalla neka presluša album i skuži čija tu majka crnu vunu prede.

Ova staro/nova kombinacija rootsa, dancehalla, funka, calypsa i duba taman je dobrodošla ljetna kompilacija u kojoj je pozitivna, eksplozivna energija Johnnya Osbournea došla do maksimalnog izražaja. Garantiram da ju nećete moći prestati slušati.