Jah Youth Productions
Jah Youth Productions 2014.
21. Travanj 2014

Perfect - "Better Off Dread"

Album s usponima i padovima

Weed is better than liquor! - poručuje nam Greg Rose AKA Bobo Ashanti Perfect u svom novom albumu s istoimenom pjesmom. U "Better Off Dread" ovaj jamajkanski pjevač, poznat i kao Perfect Giddimani, odstupio je od svoje dosadašnje prakse jedan album-jedan producent i sastavio četrnaest brojeva na kojima je radio s različitim producentima. Sasvim logična stvar da je rezultat jedan dosta šaroliki album, koji ima svoje uspone i padove.

Vrhunce album ima u roots reggae pjesmama kao što je rečena i potencijalni hit "Better Than Liquor", te naslovna "Better Off Dread". Ali i gitarskom distorzijom pojačana "Like Marley" teška je artiljerija na kakvu se rijetko kad nailazi u reggae svijetu. Kolaboracija s Lutan Fyah i Jahdan Blakkamoreom u hip hop reggae komadu "Revolution Come", kao i gostovanje ritam-dvojca Sly & Robbie u uvodnoj, južnoafričkim ritmovima protkanoj "Awake", dovode raznovrsnost albuma do najširih razmjera. Njegova interpretacija pjesme "Streets Of Gold" The Gladiatorsa, naslovljena "Hail The King", po ničemu ne zaostaje od spomenutog originala. A povijest se priziva i u "BMW (Black Man Wagon)", koja nije prikrivena reklama za Bayerische Motoren Werke, već aludira na Marleyev automobil kao simbolom emancipacije crnog čovjeka i njegovu izborenu slobodu kretanja. Međutim, spomenuta raznovrsnost album ima i svoje negativne strane kao što su iritantni dancehallovi "Once Upon Time" i "Market Ram", plitka "Baby Boom" ili ragga-podupirač stola "Bad Boy".

Jeste da je time Perfect zaokružio otprilike sve što je od muzike došlo s Jamajke, ali je neke stvari mogao komotno i izostaviti kao što su spomenute sramote. Na kraju, dobili smo album koji ima svojih izvrsnih momenata, ali isto tako i mjesta koja su bolja za preskočiti. Odbijete polovinu i imate jedan dobar, poduži EP.