Baco Records
Baco Records 2022.
15. Lipanj 2022

Clinton Fearon - “Breaking News” - roots muzika je sve više potrebna ovom svijetu

Novi album reggae velemajstora
Clinton Fearon pripada staroj gardi glazbenika koji vjeruju u svoje poslanje i prenošenje poruke. Njegovi tekstovi nose suosjećanje za teške ljudske sudbine u kombinaciji sa zdravim razumom, a kada tome pridodate vrhunsku ekipu muzičara, rezultat je neosporna kvaliteta materijala. Ovaj reggae velemajstor jedan je od rijetkih preživjelih iz stare škole, a nadam se da 13. solo album “Breaking News” nije među zadnjima. Bilo bi previše da izgubimo još jednog ovakvog vizionara u tako kratkom vremenskom periodu.

U poplavi nabrijanih tko će više i jače izdanja, uvijek je pravo osvježenje slušati jednostavni roots koji je nježno sastavljen i vrlo mudro muzički razrađen. Cijeli “Breaking News” odiše Clintonovom mekoćom, a već u naslovnoj pjesmi koja otvara album vrlo se jasno daje do znanja da tu nećete naići na previše glazbenih eksperimentiranja. Bend sastavljen od pratećeg vokala, gitare, basa, klavijatura, udaraljki i bubnjeva savršeno prati njegovu brigu o prijateljstvu, čovječanstvu općenito i pozivu da se slavi radost života. “Social Unrest”, singl koji je najavio album mirno i spokojno, bez ljutnje i očaja u glasu ukazuje na kompleksnost življenja. Dok blok “Have Some Fun” i “Sweet Morning Sun” pozivaju na opuštenost i veselje, ponajviše na smijeh i ples na koji sve više zaboravljamo. “Unbeatable Dub” na kraju albuma polagan je outro iz još jedne Clinton Fearon fantazije. Neosporan je Fearonov talent, a instinkt u potrazi za glazbenicima koji održavaju njegovu viziju živom je besprijekoran. Upiranje prstom u zamke i uvjerenja su nužna, a Clinton Fearon to radi s elegancijom i lakoćom, s onom naivnom dozom pozitivizma koje svi trebamo pronaći i zadržati u sebi.

Albumi poput “Breaking News” sve su rjeđi, a roots muzika je sve više potrebna ovom svijetu. Kažu da što si stariji da si mudriji, a Clinton Fearon nam je pravi primjer tome.