Evidence Music
Evidence Music 2021.
1. Veljača 2022

Troy Berkley and Krak in Dub - "Sky High (The Lyrical Heathen)"

Album za plesne podije
Nakon albuma “Upgrades” iz 2017. godine bermudski MC Troy Berkley i argentinski producent s francuskom adresom Krak In Dub krajem 2021. godine objavili su drugi zajednički album "Sky High (The Lyrical Heathen)". Produkcija Krak In Duba kroz godine profilirala se kroz jedinstveni stil koji ne poznaje žanrovske granice dok su se vokalisti redali kao od šale na njegove riddime. Muzika Krak in Dub kreirana je za plesne podije i slušanje na svetim sound system kutijama, a njegov bezgranični stil lako se uvlači u kožu svakog poštenog junglista.

Pet godina nakon posljednje suradnje, Troy Berkley provlači svoj vokal u širokom rasponu kroz cijeli album i vrlo lako se prilagođava na plesni ska ili na dinamični breakbeat i jungle. Troyev lirički napad počinje već u melodičnoj "Sediments" u kojoj se daje na znanje da se ide na sve ili ništa, a naslovna “Sky High” donosi dašak newyorške škole hip hopa s kojom se možete zamisliti da skrolate po asfaltu bilo kojeg velegrada na svijetu. “Tell The Devil” i “Lyrical Heathen” verbalni su ska rafali koji vas nikako ne ostavljaju na miru. “Tell A Vision”, ultimativni je hit koji je i najavio album u kojoj su izvrsno istaknuli gitarističke dionice Gila "Tease" Escrive. Pjesme su na cijelom izdanju brze, dinamične i više/manje kratke, u skladu s ovovremenskom koncentracijom ljudskog uma, a "Sky High (The Lyrical Heathen)" poziva da ugasite internet i preselite pažnju na plesne podije. Iako verbalni kvantitet na trenutke Troya Berkleya nije lako za probaviti, Krak In Dub je aranžmanski uobličio ovo izdanje u vrlo pitku formu u kojoj se žanrovski konteksti lako isprepliću.

Album je intenzivan bez prestanka, uzbudljiv od početka do kraja te žanrovski neopterećen i slobodan.