Trojan Reloaded
Trojan Reloaded 2020.
9. Srpanj 2021

Reggae Roast - "Turn Up the Heat"

"Pored bubrega, "Turn Up The Heat" protresti će vam i cijelo tijelo."
Nije bilo potrebno puno vremena da britanski kolektiv Reggae Roast postane jedna od najvećih uzdanica svjetske soundsystem scene novije generacije. Tijekom posljednjeg desetljeća uspjeli su uspostaviti sve glavne aktivnosti za stvaranje i promociju reggae muzike kroz izdavaštvo i organizaciju koncerata, a posebno bitno - kroz produkciju muzike koju puštaju na vlastitom soundsystemu. 52KW System aka "The Machine" nije bilo kakav sound, već se radi o izuzetnom oličenju suvremenog sounda 21. stoljeća. Uprkos tome što su tokom godina objavili mnogobrojna EP izdanja i singlove, sve do 2020. godine nisu imali niti jedan kompletan album. 2018. godine potpisan je ugovor s legendarnom kućom Trojan Records, a samo dvije godine kasnije vrelina se pojačala albumom "Turn Up The Heat".

Baš kako se to radilo nekada kada se reggae muzika stvarala prema tehničkim mogućnostima soundsystema na Jamajci, tako i Reggae Roast svjesno koriste prednosti svog sounda kako bi isproducirali pjesme prema tim mogućnostima i izvukli najdublje moguće frekvencije kada se pjesme čuju na soundu. Svaka pjesma na ovom izdanju će vam protresti bubrege čak i u kućnim uvjetima, bilo sa sluškama ili nešto jačim ozvučenjem. Bilo da se radi o sporijim klasičnim reggae zvucima kao što se može čuti u "Bad Company" ili su u pitanju brzi dancehall ragga ritmovi kao u naslovnoj numeri, "More Fire" i "Music", dubine bass frekvencija omamljuju u trenu. Ono što svakako nije konstantno jest raznovrsnost riddima i ritmova. Roots, dancehall, ragga, rub-a-dub, a na momente čak i grime i hip-hop su samo neki utjecaji koji dominiraju upakirani u vrelinu dubokih bass produkcija. Pored bubrega, "Turn Up The Heat" protresti će vam i cijelo tijelo.

Izuzetno značajan segment albuma jesu mnogobrojniji gostujući izvođači - MC-evi i DJ-evi - jer se radi o skupini vokalista koji u posljednjim godinama dominiraju britanskom, pa i svjetskom sound scenom. Još jednom Reggae Roast su odradili odličan posao u predstavljanju ovih izvođača široj publici. Tako pored legendi kao što su General Levy, Tippa Irie i Earl 16, možemo čuti sjajne vokale mlađih i nadolazećih DJ zvjezdi kao što su Natty Campbell, Deemas J, Horseman, Charlie P, Donovan Kingjay i Brother Culture, od kojih su mnogi već uspostavili zavidne statuse na sceni. Budućnost je više no svijetla, a s ovakvom ekipom vokalista uz produkcije i riddime Reggae Roasta, apsolutno nema omaške. Vrelina je zagarantirana, a poruka jasna: Mash Up The Dancehall!

No, treba imati na umu da je ovo samo zagrijavanje. Koliko god da je album glazbeno i produkcijski fenomenalan, prava zabava i apsolutne dubine albuma mogu se iskusiti tek na odgovarajućem soundu. Ako ne na Reggae Roast Mašini, onda na jednom od sounda Seasplash Festivala na kojem će Reggae Roast ove godine 16. srpnja zatresti cijeli Šibenik. Do tada, "Turn Up The Heat" se vrti na kućnim ozvučenjima i drma susjedne prozore.