Berhane Sound System
Berhane Sound System 2013.
5. Svibanj 2013

Snoop Lion- "Reincarnated"

Reggae album Snoop Dogga

Svjetski poznati reper Snoop Dogg nakon dvadesetak godina repanja i gangsterskog života, odlučio se smiriti, opustiti i zapjevati reggae. No nije kontroverzno to što je odlučio promijeniti način glazbenog izražavanja, nego njegov prelazak na rastafarijanstvo. A vrhunac je njegov obračun s Bunny Wailerom. No, krenimo redom.

Legenda kaže da je Snoop, umoran od stresnog života koji je živio, osjetio poziv, spakirao kofere i otplovio na Jamajku. Tamo je pronašao svoje novo "ja" (ili svoje novo "Jah"), te snimio album uz koji će i njegova dobra baka uživati. Za uzvrat je Jamajci poklonio organske vrtove kako bi tamošnji ljudi imali još jednu mogućnost više u ovom teškom životu...hmmm...Kruha i igara, kruha i igara!?

Mnogi fanovi su odmah zaključili da je ovo sve jedna velika laž i marketiški trik, ili da je Snoop malo skrenuo s pameti. No, on je poručio da je oduvijek bio blizak rasta idejama i da se je i prije putovanja na Jamajku upoznao, družio i posavjetovao s obitelji Marley. Jer ipak, kako kaže - on je reinkarnacija Bob Marleya. U međuvremenu Bunny Wailer i rasta zajednica su ga optužili da sve ovo koristi radi vlastite promocije, te ga ekskomunicirali. Lion je Bunny-u uzvratio riječima da je bolje da ušuti i da je u Wailersima bio nitko i ništa. I dok su se jedan i drugi tako svađali, 23. travnja, 2013. je izašao album Snoop Lion - "Reincarnated".

Album je spoj jamajkanskog modernog reggaea te američke pop muzike. Za zvuk, koji uopće nije loš, su se pobrinuli poznati producenti Majol Lazer te Diplo. Gosti ovog izdanja su Drake, Chris Brown, Busta Rhymes, Akon, Rita Ora, Mavado, Popcaan, Mr. Vegas, Collie Buddz, Iza, Angela Hunte, Jahdan blakkamoore i Miley Cyrus. Teme su pozitivne i uglavnom s porukom, ali manjka rasta filozofije, te mi se ipak sve čini malo suzdržano. Nekako mi je više sjeo jedan bijeli rasta - Alborosie, nego crni biznismen Snoop Dogg, ali tko sam ja da sudim. Ostavljam vama da poslušate ovaj materijal i Snoopovu priču koja se provlači kroz njegove pjesme. Nekoliko stvari mi se ipak vrte u playeru: "Here Comes The King", "Smoke The Weed", "Lighters Up", te "Fruit Juice" koji je snimljen na sempl od Sleng Teng riddima.

Sve u svemu dobar, ali pomalo sumnjiv album... A vrijeme će pokazati dal je Lion ozbiljan u svojoj duhovnoj obnovi ili je sve ipak biznis. A možda je čovjek samo u najkul krizi srednjih godina. Kako god, sretno mu bilo.

Ocjena: 3/5

Tekst:   Mislav Burić