Independent Records
Independent Records 2012.
29. Ožujak 2013

Paul Fox - "Hold Tight"

Paul Fox jedan je od najboljih dub vokala koji hodaju kuglom zemaljskom.

Nakon veoma uspješne karijere u Alphi & Omegi, Paul Fox nastavio je s manje razvikanom, ali jednako kvalitetnom solo karijerom. Nedavno je svjetlo dana ugledao njegov novi solo album, "Hold Tight".

Album započinje stihom „It is vital to be positive“ i upravo je to osnovna poruka cijelog albuma. Koliko god Paul Fox u svojim pjesmama očajavao zbog lošeg stanja u svijetu i okrutnog babilonskog sustava, na kraju se sve svede na pozitivna nadanja o boljoj budućnosti. Osim stihova, Paul Fox potpisuje i sve ostale dijelove albuma. Tako je on naveden i kao skladatelj, producent, snimatelj i odgovoran za mastering albuma. To se, naravno, vrlo snažno i osjeti na albumu. Naime, postignuto je rijetko doživljeno jedinstvo zvuka i vokala. Njegova glazba i njegovi stihovi dolaze iz istog srca, pa se jednakim jedinstvom i nadopunjuju. Atmosferični je to dub prigodan za opušteno uživanje u najboljem što ta glazba pruža. Glas Paul Foxa spada u istu kategoriju kao i glazba. Njegova će vas atmosferičnost opustiti i obuhvatiti, ući vam u uho dok polagano klonete u stanje meditacije. Mnogi glazbenici stvaraju angažiranu glazbu, međutim teško je pronaći glazbenike koji mogu na ovako smirujuć i lagodan način očarati prekrasnom glazbom i pjesmom, a da istovremeno pozivaju na promjene. Moje je dugogodišnje mišljenje da to nitko osim Paula Foxa ni ne može postići, a novi album samo je očvrsnuo takvo razmišljanje. Ukoliko ste jedan od onih koji prilikom uživanja u opuštajućoj glazbi ne vole čuti pjevanje, ne brinite. "Hold Tight" je jednim djelom objavljen u stilu stare reggae/dub škole koji kaže da uz originalnu pjesmu dolazi i njen version ili dub. Ovaj višestruko koristan pristup između ostalih pokazuje i koliko Paul cijeni svoje glazbene pretke.

"Hold Tight" je prije svega album koji pokazuje da dub glazba ima svoju budućnost i u svojoj tradiciji, a ne samo u nekim novim „izumima“. "Hold Tight" je album koji će vas obuzeti svojom atmosferičnošću i opuštajućim duhom. Hold Tight je album koji će i sam Paul Fox teško nadmašiti. Paul Fox je jedan od najboljih glazbenika s Otoka. Ovaj album to dokazuje. "Hold Tight" graniči sa savršenstvom!