Zajednička suradnja Dr.obija i Anje G s Dubbleom na izdanju "Sky it a go red"

• Fokus objavio četvrti album

Fokus objavio četvrti album "Inner City Dubs"

11. Ožujak 2020

Hornsman Coyote - “Breathing Fire”

Petnaeseti album za Hornsman Coyotea
Predanost Hornsman Coyotea reggae glazbi dovela ga je do titule jednog od istaknutijih reggae trombonista u svijetu. Iako je i dalje sveprisutan na lokalnoj sceni, njegovo ime se sve više povezuje s međunarodnim suradnjama koje ponajviše određuju smjer njegove glazbene putanje. Nakon izlaska aktualnog albuma “Breathing Fire”, najavljeno je njegovo gostovanje na nadolazećem izdanju Micah Shemaiaha pod nazivom "Bush Tea".

No vratimo se mi na “Breathing Fire”. Album je sniman u Amsterdamu u analognoj produkciji, a sadrži šest pjesama uz prateće dub verzije koje čine ovo izdanje kompletnim. “Breathing Fire” otvara “Feel The Land” na kojoj se na prvu prepoznaje Kojotov vokalni i instrumentalni pečat. “Feel The Land” snimana je u pratnji benda The High Notes, a u Jah Rejovoj dub verziji snažan bas vas vodi na višedimenzionalno putovanje. Svojevremeno je Hornsman zajedno sa Samom Gillyem odao počast reggae trombonistu Ricu Rodrigezu, a čini se da je još jedna zahvala za njegov utjecaj stigla u obliku “Rejuvenate” nastala s The Signal One Bandom. Još uvijek aktualni singl “Children Of The Millenium” stavlja naglasak na Hornsmanov vokal. U “Children Of The Millenium” Kojot moli Jah da posveti djecu novog milenija, da im da snage za rast. Progres ove pjesme se nastavlja u dub inačici u kojoj ponovno briljira Jah Rej. Ponovno s The Signal One Bandom nastavlja se priču “Rejuvenatea” u “No Dog & Bone Blues” koja zavodljivo zove na ples i uživanje. Zadnja dva komada na albumu “Buss People” i “Cool Fire” prozivaju sistem i Babilon, a dozivaju ljubav koja će nas sve ujediniti.

Hornsman Coyote je svakako ostao vjeran svom zvuku kojeg je vrijedno gradio godinama, a to iskustvo nameće kvalitetu “Breathing Firea”. Obzirom da je ovo 15. dugosvirajuće izdanje možemo li konstatirati da je Kojot najproduktivniji i najkonkretniji reggae glazbenik s ovih područja?