Hardwired Records
Hardwired Records 2019.
1. Prosinac 2019

AmanZaman - "Online"

“Reci mi tko si kada nisi online”

AmanZaman upoznali smo još na Balkanfarraj kompilaciji vol.2 prije osam godina na kojoj su se pojavili s pjesmom ”Šampion”, a kasnije su karipsko veselje promovirali kroz “Lampicu” na koju je legendarni Earl Chinna Smith nabacio jamming na otoku. Sam sastav kaže da je novi album bio u nastajanju pet godina, a u pet godina se nakupilo svega. Treće studijsko izdanje benda AmanZaman ukazuje da im je svega preko glave, i digitalizacije, i politike i borbe.

Album otvara kontrastna “Nemir, mir i rat”, a prati ju u stopu drum ‘n’ bass / jungle poskočica “Money” nastala u pratnji Sick Primea, Tommy T-a, Dudley Slanga kao kritika materijalističkom izraženom društvu koje guši slobodu i kreativnost. Definitivno najjači singl albuma je ona naslovna, “Online” u kojoj postavljaju pravo pitanje: “Reci mi tko si kada nisi online”. Obrađuju se pitanja društvenih mreža, tzv. raznih utjecajnika i iskrivljene slike vrijednosti. Redaju se kroz album teme opstanka, borbe za bolje društvo i životnih mudrosti na hrvatskom i engleskom jeziku praćene s udaraljkama i bogatom brass sekcijom koje donose bogatstvo zvuka. Pogađa AmanZaman bit reggae mjuze, od feel good momenata do nošenja s različitim životnim situacijama pa sve do socijalnog aktivizma. Svirački uigrani i skloni razigranosti unutar žanra, AmanZaman se profiliraju kao još jedan dragulj balkanske reggae scene.

Ovo nije štivo koje ćete često čuti na najčešće predosadnim radio postajama koje su izgubile vrijednost stvaranja kvalitetnih hitova pa ćemo u tom slučaju sagledat prednost internetskog doba koje ipak pruža svojevrsne prednosti. Nikad nije bilo lakše plasirati sadržaj, a da se pritom umjetnici ne moraju prilagođavati uređivačkim politikama. “We Want Freedom” AmanZamana kaže da se za slobodu potrebno izboriti, a oni su nadomak toga.