Diversité
Diversité 2019.
8. Listopad 2019

Dub Inc - “Millions”

Bez izneneđenja
Tri godine nakon izdanja “So What”, Dub Inc objavljuju sedmi studijski album pod nazivom “Millions”. Sami kažu da je to politički obojen album jer progovaraju o demonstracijama u Francuskoj, pozivaju na kritičnost duha s tim da u niti jednom trenutku ne gube na svom duhu. Zvuk koji Dub Inc grade godinama nije izgubio na autentičnosti niti na “Millionsu”.

Kroz album se proteže klasična borba protiv teritorijalnih granica, kao i protiv medijskih nebuloza (“Fake news”) s kojima smo suočeni u svakodnevnici (“Odakle dolazi istina kad svi koriste iste riječi?"). Sinergija između dva vokala i dvije klavijature daju punoću gotovo na svakoj pjesmi dok bas, gitara i bubanj čine kostur cijelog benda. Perkusije i vokal Hakima "Bouchkour" Méridje još uvijek daju Dub Incu egzotičnost i prepoznatljivost na prvu loptu, ponajviše kad krenu taktovi opjevani na alžirskom. Ako očekujete iznenađenje od Dub Inca, nećete ga dobiti. Dobit ćete četrnaest (14) pjesama dugačak album, ziheraški zakucan te skladan i uhu ugodan. Hitovitost se može pronaći u “En nous” (“U nama”) koja poziva da ne zaboravimo na one koji se zalažu za nas ili u melodičnoj “My bro'” na kojoj gostuje Million Stylez, a koja je dobila i bratsku dub verziju “My dub”. Iako naizgled pitke no tematski ipak teške, "Inès" pjeva o intuitivnijem spolu i našem dostojanstvu dok "A tort ou à raison" progovara o nestalim očevima.

U svakom slučaju, Dub Inc su ponovno objavili kompletno izdanje na koje se ne može uložiti prigovor - ni idejni ni produkcijski. Borbeni put ovih Francuza popločen je dobrim namjerama.