×

Balkan's Hi Fi
Balkan's Hi Fi 2011.
18. Svibanj 2011

Fokus - "A Kid From Digital Era"

Regionalna suradnja

Dragi naši, predstavljamo vam drugo digitalno izdanje Balkan's HI FI-a, Fokus- A Kid From Digital Era. Radi se o drugom digitalnom EP-u ovog srpskog drum and bass i dubstep DJ-a i producenta. Nakon što je prvi, „Treći Svet", postigao zavidan broj downloada, ista sudbina „prijeti" i drugome.

EP je sastavljen od sedam pjesama, većinom remikseva i već na prvo slušanje ostavlja dobar dojam. Ulogu otvaranja dobio je u skoroj budućnosti vjerojatno najveći hit ovog EP-a, veseli i razigrani drum and bass remix pjesme „Kad Naš Brod Plovi". Svojom kompozicijom, veselim ritmom i razigranošću ova pjesma kao i još poneka s EP-a neodoljivo podsjećaju na uratke Filipa Motovunskog. Upravo iz razloga Filipove popularnosti među našim drum and bass pukom, spreman sam konstatirati da Fokusa čeka svjetla budućnost na balkanskoj bass sceni. U stopu slijedi još jedan fenomenalan remiks pjesme „Rat a Cut Bottle". Radi se o sjajnoj jungle verziji hita britanskih reggae umjetnika Lion Youth-a. Slijedi kratki predah od hiperaktive izazvane sjajnim jungleom i d'n'b-em uz dubstep laganicu „Beyond Wonder" koja će se uskoro naći na jednoj UK kompilaciji, što je još jedna garancija kvalitete Fokusove produkcije. Nakon kratkog predaha Fokus nas ponovno vraća u svijet razigranog drum and bassa uz još jedan fenomenalan remix i potencijalni hit plesnih podija, pjesmu „Badman". Možda i pretjerujem sa korištenjem riječi hit, ali nakon mnogostrukog preslušavanja Fokusovog EP-a oduševljenje ovim uratkom nije splasnulo te mislim da je realno za očekivati da će bar neke od šest fenomenalnih i jedne prosječne pjesme naći svoj put do ušiju slušatelja, ako ne već u ostatku Europe onda barem na brdovitom Balkanu. Upravo ta prosječna kompozicija će uslijediti kao sljedeća nakon „Badmana". Riječ je o pjesmi „Gipsy Dub" koja svojom prosječnošću odskače od ostalih odličnih uradaka ovog producenta. Nakon nje, Fokus ponovno vraća svoju genijalnost u punu snagu jungle remixom evergreena Idola, „Maljicki". Nakon što je ta pjesma gotovo vječno bila hit plesnih podija rock i alternativnih klubova te jedna od glavnih uzdanica novog vala, njena će joj prerada unijeti dozu svježine i pomoći da postane nezaobilazna na plesnim podijima noćnih klubova u večerima orijentiranima elektronskoj bass glazbi. Brzim ritmom koji dominira EP-em dolazimo do njegovog zatvaranja. Za kraj nam je ostala nešto opuštenija drum and bass traka, „Better Days". Radi se o jedinom drum and bass neremixu, originalnom (ali također odličnom) producentskom uratku na EP-u.

Fokus je svojim drugim uratkom još jednom dokazao da se radi o odličnom producentu i nadolazećoj zvijezdi balkanskog bass neba. S iznimkom „Gipsy Duba" EP je pun pjesmuljaka koji svojom kvalitetom, razigranošču i ritmom imaju potencijal za osvajanje srca štovatelja ovih glazbenih žanrova širom bivše Jugoslavije. Balkan's HI FI i Fokus svakako imaju svjetlu budućnost pred sobom, što na reggae, što na elektronskoj sceni. Zapamtite ime ovog producenta, zasigurno ćete ga još mnogo puta susresti!