×

14. Srpanj 2010

Las Balkanieras - "Food Love Music"

Dugo očekivani album simpatičnih Las Balkanierasica konačno je dostupan obožavateljima.

Kraljice balkanskog dancehall trash pop-a (kako same sebe nazivaju) ponudile su ovim albumom pravo osvježenje za svačije uši. Pod producentskom palicom DJ Pioneara, pionira njemačke reggae scene, Las Balkanieras su sastavile zanimljiv glazbeni koktel. U njihovim se pjesmama našlo utjecaja trasha, popa i ostalih popularnih glazbenih pravaca, ali i tradicionalne ruske, bosanske i dalmatinske glazbe začinjene dozom reggaea, melosa, ali i dubstepa. No, ova mješavina tradicionalnih i modernih glazbenih stilova nikako ne bi bila toliko zanimljiva bez duhovitih tekstova. Iako su sve pjesme na albumu tekstualno i glazbeno zanimljive, kao najsvjetliju točku albuma istakao bih pjesme „Kalinka" i „Pitbull".

„Kalinka" je ruska tradicionalna pjesma koju je  1860. godine napisao Ivan Larionov, a Las Balkanieras su se na albumu odlučile preraditi je u nešto suvremenijem stilu. Na dubstep instrumental su Las Balkanierasice otpjevale svoju verziju ove pjesme, od originalnog teksta ostavivši samo refren. Pjesma „Pitbull" je jedna od rijetkih na albumu koja nije obrada nekog starijeg hita. Na ovoj „traci", na duhovit i jednostavan način simpatični ženski trio obrađuje temu macho muškaraca, a sve je začinjeno odličnim Pionearovim dancehall instrumentalom.

Tri mlade šinjorine, motivirane kako u glazbenom tako i u kulinarskom smislu, svojim su debitantskim albumom donijele pravo osvježenje domaćoj glazbenoj „industriji" dokazujući kako, osim odličnog live nastupa, i studijski dobro zvuče. Nakon debitantskog uspjeha na Splitskom festivalu (nagrada za najboljeg debitanta 2009. godine), djevojke nastavljaju kročiti svojim putem prema slavi albumom koji će zasigurno dati neke od ljetnih hitova.