2. Studeni 2015

High Hopes Band & TreeHouse - Promo Tour Album

Zajedno su jači
Da su grupa u usponu bilo bi možda pretjerano za reći, ali od svog formiranja prije sedam godina High Hopes Band iz Bostona su apsolvirali bezbroj nastupa, pri čemu su bili predgrupa zvučnim imenima kao što su Steel Pulse, Inner Circle, Maxi Priest ili Midnite. S ovim posljednjim ih veže i podatak da su dosta vremena proveli svirajući po Djevičanskim otocima, odakle su i Midnite te se taj utjecaj može raspoznati i u stilu ovih Amerikanaca. Naime, klasičnom roots reggaeu su se više pripisali nego što je to obično kod američkih bendova s kojima dijele tamošnju scenu, tipa Rebelution, Iration ili Easy Star All Stars.

Oni ustvari i ne kriju da su opčarani 70's reggaeom. Pjesme im imaju tu finu toplinu i repetitivnu harmoniju s mjestimičnim dub akcentima, što je dobrim dijelom obilježavalo ovu epohu reggaea. Iako nisu zatvoreni uplivima, recimo, lovers reggaea. To se najbolje izražava u uspješnici "Sucka" s catchy ritmom i pjevnim refrenom. Svoj debi album "Forever Love" (Straight Forward Records), sa spomenutom pjesmom kao jednom od deset brojeva, su objavili prije godinu dana i od tada su na turneji diljem S.A.D.-a, a rečeni album je proveo dva tjedna na iTunes listi najboljih novih sto reggae izdanja. Ovakav uspjeh jednog relativno nepoznatog benda se možda može objasniti i s tim što uopće ne zvuče usiljeno i nimalo umjetno.

Nešto slično kao i TreeHouse, s kojim High Hopes Band dijele ovo promotivno izdanje povodom zajedničke turneje (svaka grupa je zastupljena s po četiri pjesme). O njima je već bilo riječi na našim stranicama, točnije o njihovom posljednjem, a drugom po redu albumu "Lifted" (samostalno izdanje). Ovi dečki iz Južne Karoline su jedna vrsta reggae-jam benda, koji su sa svojim stilom kompletirali transformaciju hipika u raste. Psihodelični rock elementi se kod njih tečno pretapaju u opuštene reggae skankove i obrnuto. Pri tome filaju svoje pjesme velikom porcijom melodičnih duhača, synthova i gitarskih solaža,a ne prezaju ni od sporadične distorzije.

Ne može se oteti dojmu da se ove dvije grupe muzički i stilski nadopunjuju. Iako dolaze s različitih krajeva države, po duhu i zvuku su usko povezani. Prije svega zbog toga što oživljavaju vremešne muzičke postulate, a da opet pri tome zvuče nekako svježe i autentično.

Moglo bi te zanimati