Joggo Music Productions
Joggo Music Productions 2015.
26. Svibanj 2015

Joggo - "Conscious Love"

Iz nogometne u prvu ligu reggaea.
Kao da kvantiteta može na bilo koji način zaista zamijeniti kvalitetu, novi, drugi po redu album ovog Nizozemca donosi u preko sat vremena ukupnog trajanja čak sedamnaest traka. Pri tome količina samog materijala ne mora nužno imati negativne konotacije, ali ne bi li bilo bolje odabrati desetak najupečatljivijih pjesama (kao u prethodnom albumu), pa ako se baš hoće, i dodati nekoliko dubova na kraju? No, bilo kako bilo, Amsterdamac Jürgen 'Joggo' Orwille Seedorf ima očito puno toga za reći. Dočim je se prvotno činilo da će to više raditi sa svojim nogama već glasom. Naime, kao mali ušao je u Ajaxovu mašineriju za stvaranje nogometaša, a potom je ostvario i nogometnu karijeru u nizozemskoj prvoj ligi. Prije četiri godine ipak odlučuje kopačke objesiti o klin i posvetiti se svojoj pravoj ljubavi - reggaeu. Od tada je zabilježio nekoliko hitova i nastupao na brojnim festivalima. Neke od pjesama s novog albuma kao "Keep It Burning", "Private Performer" ili "Can't Breathe" su već prethodnih mjeseci bile objavljene kao singlovi, najavljujući novi album "Conscious Love", kojeg ovaj svestrani Amsterdamac objavljuje na vlastitoj novoosnovanoj etiketi Joggo Music Productions. Na svom drugom izdanju Joggo nastavlja praksom otpočetu s debi albumom "Modern Rockers Vol. 1", a to znači miks angažiranih i lovers pjesama, pri čemu ove prve ovdje odnose jasnu brojčanu prevagu. Njegova lirika sadrži sve tipične Rastafari elemente; on pjeva o revoluciji u himničnoj "Revolution Warriors", priziva promjene u baladnoj polu-akustičnoj "The Change" s Jamajkankom Chantelle Ernandez i pjesme religiozne prirode kao što je "Jah Almighty". Također obrađuje teme iz Rasta žargona kao u "Can't Breath", koja je sa svojom mješavinom dub efekata, raskošnih duhača i hipnotičnog ritma, jedna od najboljih pjesama albuma. Naročito u takvim momentima, a to je primjerice slučaj i s naslovnom "Intro (Conscious Love)" i sljedećoj "Come Down", kada u svoje prisne i čvrste roots aranžmane propusti atmosferične natruhe duba, Joggo prelazi u svoju najbolju varijantu. A od kratke završne trake "Outro (Conscious Love Dub)" bi bilo lijepo čuti još više takvog čega! Pored nekoliko pjesama koje su mogle komotno i izostati, među koje se ubraja i polu-akustična pop/reggae verzija "Been Around the World" Lise Stansfield, u songovima poput "Take It Slow" ili "Rasta Deh Pan the Rise" demonstrira tipičnu amsterdamsku opuštenost sa zaraznim ritmovima i umiljatim aranžmanima. Kao album, "Conscious Love" je skroz naskroz solidno, djelimice čak odlično izdanje, kojemu bi ipak više godio kraći popis pjesama.