Oneness Records
Oneness Records 2019.
25. Ožujak 2019

Jahcoustix - “Reunion“

Svestran i melodijski bogat “Reunion“
Nakon prethodnog izdanja "Seriously Positive", njemački nasljednik Gentlemana Jahcoustix nastavlja svoje poruke isporučivati u ozbiljnom pozitivnom stilu. S primjesom kritičnosti, Jahcoustix svoje osmo izdanje “Reunion“ ipak ponovno predstavlja s pozitivnom predznakom. U deset pjesama Jahcoustix je prihvatio sve aspekte modernog reggaea što je rezultiralo osvježavajućim i uzbudljivim izdanjem. Koliko je Jahcoustix napravio iskorak, u suštini se njegov pristup prema glazbi nije promijenio stoga njegovi okorjeli obožavatelji ne bi trebali ostati zakinuti. Melodioznost Oneness riddimsa koja nosi cijeli album potpisuju dva glazbena čarobnjaka Umberto Echo i basist Dub inc.-a Moritz v. Korff. Jahcoustix vokalno i tekstualno upotpunjava njihove dionice koje ne iskoračuju previše od roots reggaea na kojeg nas je naviknuo. Dodatnu svježinu i raznolikost na albumu pridonose gostovanja. Luciano se pojavljuje u “Strongeru” u kojoj nam ovaj dvojac drži lekciju o sabiranju razlomljenih komadića života. “Thin Red Line” obogatili su indonezijski reggae predstavnici Ras Muhamad i Tóke, a naslovnu “Reunion” uz Jahcoustixa nosi Senegalac Meta Dia. Na “Who Told You” uz nositelja pojavljuje se i njemački reggae/dancehall bend Memoria koji slobodno i jasno izražavaju bunt prema upogonjenom sistemu u kojem živimo. “Live Your Dream” nosi jaku motivacijsku poruku koja je potkrepljena besprijekornim roots reggaeom.

Svestran i melodijski bogat “Reunion“ nastavak je ozbiljno pozitivnog projekta Jahcoustixa. Njegovo etabliranje na europskoj, pa i svjetskoj reggae sceni više nije potrebno. Njegovanje istraživanja glazbenog miljea kojeg je izabrao, Jahcoustixa je dovelo do samog vrha stvaralaštva.