Superfly Studio Poland
Superfly Studio Poland 2018.
25. Svibanj 2018

Banana Zvuk - “Split Banana”

Dalmatinsko/karipska kombinacija

Banana je “sretna namirnica” koja potiče dobro raspoloženje stoga nije čudo da je ovaj splitski duo posegnuo za imenom koje nosi simboliku dobre volje. Svi koji su ikad bili na tulumu u režiji Banana Zvuka, znaju da navedena simbolika odgovara atmosferi koju stvaraju na plesnom podiju. Dugo se kuhao i čekao njihov album prvijenac “Split Banana” no u svibnju 2018. objavljuju najuspješnije izdanje u našoj reggae povijesti. Punokrvni album s potpisom najvećih svjetskih imena ne djeluje impresivno samo na papiru već zvučna kulisa isporučuje plesnu katarzu pri svakom taktu. Kad pogledate listu vokalnih izvođača koji gostuju na albumu, jasno vam je da ovi dečki misle ozbiljno. A još k tome, završnu obradu potpisuje poljski producent Dreadsquad.

Pristup koji su Banana Zvuk primijenili na ovom albumu garantira im da će se ove stvari puštati na tulumima diljem svijeta. “Split Banana” ulaže sve snage u svoj koktel ludila već na samom početku kada gostuje Blackout JA, dok je hrvatsko/engleska kombinacija jedino dominantna u "The Ragga Twins Tune" u kojoj je izmješan naš junglist Yuri i ovi britanski veterani. Vruća dancehall poskočica kreirana za Skarra Muccija jamči da ćete zaplesati, a Banane zajedno s pokojnim Tenor Flyem nas osvještavaju o političkom svjetskom poretku. Popis gostiju na “Split Banani” produljuje se s nadolazećim reggae vokalima Raphaelom i Lutan Fyahom, a za kraj nas čeka domaće iznenađenje u obliku Sare Renar koja je vlastiti projekt “Gdje povlačiš crtu” provukla u tripoidnoj “Not That Song”.

Dok je RDK krčio puteve dub sceni koja je danas visoko profilirana ponajviše na europskoj pa i svjetskoj razini, vjerujem da imamo prilike biti svjedoci povijesti kada Banana Zvuk jasno postavlja novu ljestvicu u reggae/dancehall domeni. Danas imamo primjer Egolessa koji već odavno zasluženo odjekuje na plesnim podijima diljem Europe, sad je vrijeme da to naprave i Banane.