Fat Brek
Fat Brek 2011.
10. Listopad 2011

Cirkus - "Sloboda"

Cirkuska fešta na albumu
Pred sobom već dulje vrijeme imam album sastava čijim sam nebrojenim koncertima prisustvovao, a koji uskoro izlazi u izdanju FAT brek promotiona i bookinga. Riječ je o Cirkusu iz Poreča, bandu zbog kojeg ne može proći nijedna hvale vrijedna ljetna istarska fešta i njihovom debitantskom albumu. Sam album sastavljen je od jedanaest koncertnih uspješnica porečkih feštara. Isti je prenio svu onu sjajnu atmosferu s koncerata na format CD-a. Ukoliko ste bili te sreće da prisustvujete live izdanju banda čiju energiju mnogi uspoređuju s legendarnim Gustafima, sigurno znate o kakvoj se odličnoj atmosferi radi. Iako, tehnički i tekstualno, na hrvatskom glazbenom nebu ima mnogo usavršenijih bandova od Cirkusa, to nije omelo dečke iz Cirkusa da postanu bolji od istih. Upravo je opuštenost i razigranost ono što ovom bandu daje dušu te je ista i glavni krivac za odličan dojam koji ostavljaju Cirkusanti gdje god se pojave, bilo to na pozornici ili na CD-u. Tekstualno, album je poprilično banalan, prožet tekstovima o popularnoj razbibrigi banda te društvenom i političkom kritikom. Upravo ta banalnost i himničnost lako pamtljivih tekstova pruža mnogo prostora za iskorištavanje njihove zabavne strane. Glazbeni dio zvuka banda odlikuje veseli ska-punk s čestim uletima reggae dionica te zajednički stvaraju nevjerojatnu plesnu atmosferu. Naravno, nećete ovaj CD staviti u svoj uređaj za reprodukciju glazbe u trenutku kada želite poslušati neki superozbiljni glazbeni projekt, ali će zato isti poslužiti kao savršeni soundtrack u trenucima opuštene kućne zabave s vašim društvom. Ukoliko želite glazbeno savršenstvo imate Mozarta i Beethovena, tražite li tekstualno savršenstvo imate Marčela, no ukoliko želite zabavu punu ska-punk žestine i reggae veselja, imate Cirkus.

Zabava je ultimativni cilj ovog banda, bilo na CD-u ili na pozornici, a glazba je samo posrednik kojim se do te zabave dolazi. U toj istoj zabavi rijetko je tko blizu ovim istarskim feštarima te iz tih razloga ovaj album zaslužuje ocjenu odličan! Za kraj napomenimo da je album Cirkusa zasad dostupan za slušanje i skidanje na Soundcloudu, a uskoro će postati dostupan i u CD formatu zahvaljujući Fat brek promotionu i bookingu.

Tekst:   Tomislav Milićević