×

21. Rujan 2011

Ce'cile - "Jamaicanization"

Ce'cile nastavlja svoj put dancehall vodama. Pred nama je njen novi uradak, koji bi s pravom mogao prisvojiti titulu dancehall ostvarenja godine.

Sedamnaest skladbi, potpuno tipičnih za ovu autoricu, ipak je po nečemu drukčije od prosječnog dancehall albuma ali i puno bolje od dosadašnjih ostvarenja atraktivne Ce'cile. Red ljubavi, red sexa, red feminizma i red zabave, najkraći je mogući opis njenog novog albuma.

Ipak, krenemo li u detaljniju analizu albuma, primjetno je da se ne radi o albumu „za jedno slušanje". Album je prepun odličnih skladbi spremnih na instant uspjeh na plesnim podijima širom svijeta. „Singing This Song", „Woot Woot", „Step Aside" , „Up On The Dancefloor" i „Want More" protresti će vaša tijela na mnogim zabavama, a tu su i neke jednako dobre, ako ne i bolje pjesme koje ćemo naknadno spomenuti. Pjesma „Nah Stress Over Man" na Streetbullies Riddimu mnogima je već poznata, a upravo se ona izdvaja kao najbolje ostvarenje na albumu, a možda i u cijeloj karijeri Ce'cile, iako je na ovakvom albumu poprilično težak zadatak odvojiti najbolje. Osim svih ovih solo uspješnica, tu su dvije odlične i jedna vrlo dobra suradnja. „Hey" s Agentom Sascom te „Wicked and Wild" sa sve popularnijim Million Stylezom u samom su vrhu favorita na albumu dok je „Sweetness", suradnja s Christopherom Martinom, tek za nijansu slabija. Čak su i tipični r&b pjesmuljci kao npr. „When You're Gone" i „Ok Without You" na slušljivom nivou, daleko od dosade na koju smo navikli u sličnim radovima same Ce'cile i njenih kolega i kolegica, a jedan od takvih pjesmuljaka čak je i poprilično zanimljiv, a radi se o pjesmi „Cheater".

Dancehall nije toliko popularan na našem području koliko neki drugi reggaeu srodni žanrovi, ali i on ima svojih aduta koji su zaslužili pažnju. Jedan od tih aduta je i novi album Ce'cile koji će oduševiti svakog željnog dobre zabave. "Jamaicization" je dancehall album godine, nažalost izdan samo u digitalnom (mp3) obliku, i kao takav je u potpunosti zaslužio svoje mjesto u vašoj glazbenoj kolekciji.