Pirames International
Pirames International 2017.
3. Travanj 2017

Earth Beat Movement - "Be Stronger"

Orgija pozitive

Odmah u uvodnoj skladbi "Be Stronger", po kojoj je nazvan album, ova talijanska grupa okupljena oko ekstravagantne pjevačice Irene Miss Tillo Bisori širi masu motivacijskog altruizma koji - na veliko iznenađenje - uopće ne zvuči ižvakano i plitko. Naslovi skladbi su udarni i bez okolišanja odaju program ovog novog, trećeg po redu albuma od Earth Beat Movement iliti kraće EBM-a. "Forgive Them", "Wake Up", "Part of A Plan" su samo neke od nabrijanih orgija pozitive u kojima Miss Tillo s velikom predanošću širi dobre vibracije te usputno šalje nekoliko mudrih i korisnih naputaka, i koje prate ništa manje energične glazbene podloge sačinjene živahnom kombinacijom reggaea, dancehalla i hip hopa s referencama na worldmusic, trap i druge aktualne bas smjerove. Općenito, Earth Beat Movement su s novim albumom, čini se, kompletirali krug svojega glazbenog razvoja od početnih hip hop ekshibicija, preko reggaea i konačnog dancehalla i dubstepa, pa do ove današnje zvučne slike, koja objedinjuje sve u povezanu cjelinu i jednu vrstu vlastita inovativnog stila u nastajanju. Zašto je to sve pak ovako dobro i uvjerljivo ispalo je dijelom zacijelo zaslužan i producent Cyrus Princevibe Pisanelli, koji također potpisuje miks ovih novih jedanaest skladbi i jedne dub verzije u kojima se rabijatne bas linije i prodorni bubnjevi smjenjuju s mediteranskom akustikom prozračnih gitara i krupnog klavira te psihodeličnim klavijaturama. Između toga turbulentnog stilskog žongliranja istupljuju trezveni klasični roots reggae komadi s jakom harmoničnom notom gracioznih puhača kao i natruha plesnog rocksteadyja i rub a dub dancehalla, koji pored svih ovih naizgled futuristično zvučećih pustolovina se čine koliko anakronistično, toliko potrebno, ugodno i vješto u izvedbi. Ovi Talijani su dobar primjer grupe koja konstantno radi na sebi i kao rezultat uspijeva iz albuma u album iznenaditi s novim i svježim idejama, a to se traži.