Boomrush Productions
Boomrush Productions 2016.
20. Lipanj 2016

MagaDog - "Inna Di Town"

Da cijeli svijet čuje

U svom novom, trećem po redu albumu, MagaDog idu na sigurno i međunarodno s engleskim tekstovima (za razliku od prijašnjih na talijanskom), što je učinilo da ovo novo izdanje, putem objave singlova i pratećih video spotova, postane slušano i izvan talijanskih granica. Zahvaljujući i renomiranim suradnicima, kao što su gostujući vokali mladih talijanskih pjevačica i pjevača. Ali prije svega tu je jamajkanska dub legenda Scientist, koji potpisuje mikseve posljednje dvije pjesme s albuma, to jest pjesmu "Should I" feat. Ela u vokalnoj i dub verziji, u kojima izlaže dijelove svoje trodimenzionalne sonične magije.

A magije ima dosta na ovom albumu. U spiritualnim elementima prožetoj baladi "Oh Jah" se MagaDog nadovezuju na nyabinghi struju unutar rastafarija. Bubreći synthovi, prostrane imitacije gudača i tepajuće bas linije u romantičnoj "Ask For More" sa sjajnom vokalisticom Moreena potvrđuju istančani songwriting ovih Talijana, koji se angažiraju i kao producenti. Bilo da u svoj roots sound ubace synth ili gitarske solaže, ili to sve obogate akustičnim pratnjama, ovi Talijani znaju točno što žele i kako to ostvariti.

Pietro Di Domizio, Claudio Bollini i Don Tino iz Pescare su tipični primjerci mladih Europljana, koji žive po urbanim središtima kontinenta, ali se ne žele (ili ne mogu) uklopiti u mainstream kulturu najprilagođenijih u moderni način preživljavanja te stoga traže nekakve zaškuljke i procjepe u sistemu gdje bi sačuvali (ili ponovno pronašli) autentičnost življenja i nekakvu alternativu.

Marihuana, kao što opjevavaju u "Call It Weed", je za njih bogomdano sredstvo, pomoću kojega amplificiraju taj svoj unutarnji eskapizam i doživljaj sjedinjenja s hegelijanskom Svjetskom dušom, bez da plaćaju skupe letove na udaljene destinacije u potrazi za odgovorima i prosvjetljenjem. U naslovnoj "Inna Di Town" se žale na sve nasilnije i nesigurnije gradove; u "Babylon Falls" se mole da čitav ovaj sustav, koji uzastopno proizvodi uvijek nove sukobe, tragedije i katastrofe, bilo ekološke ili ljudske, napokon kolabira pod vlastitim govnima - i ustupi mjesto nečemu humanijem.

Pri tome rasplamsavaju i militantnije, energičnije pristupe kao u "Time to Stand Up" i "Revolution Music" feat. Mr Tork. Tada ovi fini mladići, koji umiju pisati tako lijepe reggae balade, postaju odjednom buntovnički nastrojeni kojima je uzor Mandela u istoimenoj pjesmi. MagaDog, ovakvi kakvim se ovdje prikazuju, više definitivno nisu underdog talijanske scene, već globalni igrači.