Zion High Productions
Zion High Productions 2021.
22. Studeni 2021

Micah Shemaiah - “Still”

Rastafari poruka u novom albumu Micah Shemaiaha

Micah Shemaiah već je na početku svoje karijere počeo biti kategoriziran kao perspektivni reggae vokal na kojeg treba obratiti pozornost, a s objavljivanjem četvrtog studijskog albuma “Still” može se preseliti u "viši dom" novih vokalista na otoku. Svoj put je počeo krčiti još 2009. godine s albumom “Rastaman Meditation” s dosljednim Rastafari porukama ljubavi, jedinstva, spiritualnosti i snage, a uslijedili su albumi “Original Dread” i “Roots I Vision” s kojima je pridobio još više pozornosti glazbene industrije. Za potrebe realizacije albuma “Still” Micah Shemaiah se udružio sa Zion I Kings kolektivom i pri tome već u najavama albuma postavio velika očekivanja. Na albumu je sudjelovala čitava svita vrhunskih glazbenika s Jamajke, dok su se na pozadinskim vokalima pojavili i Mighty Diamonds i pokojni Dalton Brownie.

Album otvara moćna “Spiritual” i na početku albuma vam je jasno da se ovdje radi o vrlo moćnom i kompetitivnom izdanju. Na “Spiritual” se naslanja harmonična “Angels In Zion” na u kojoj ga u stopu prate već spomenuti Mighty Diamonds i pokojni Dalton Brownie. “Angels in Zion Dub” daje albumu jednu skroz novu dimenziju i u tančine očvršćuje poruku koju nosi “Angels In Zion”. Jedna od najmoćnijih naslova na albumu je definitivno “House of Card” koja upozorava na ozbiljnost vremena u kojima živimo, a čak mi je pomalo žao što ova pjesma nije dobila svoju prateću dub verziju. Odmor od teških tema dolazi u “Natural Man”, a ta ista životna energija prelijeva se u naslovnu “Still”, a ovaj roots izuzetno odgovara u ovim vremenima koje je opsjednuto prežestokim melodijama u svrhu stvaranja umjetne popularnosti. Još propitkivanja babilonskih sustava vrijednosti i životne filozofije Micah Shemaiah pjeva u “Wicked Babylon”, a “Wicked Babylon Dub” produbljuje realnost u kojoj se nalazimo. Album zatvara još jedan tzv. big tuneRoots Rock Sound Dub”, i zakucava mogućnost da ovaj album svakako bude na vrhovima svih ovogodišnjih listi najboljih izdanja u 2021. godine.

Nisu se bezveze polagale nade u Micah Shemaiaha, sa svakim albumom sve više raste a oko njega se okuplja fantastična ekipa glazbenika s kojima njegov vokal u potpunosti dolazi do izražaja. Cijela nova generacija sada piše povijest modernog reggaea koja je utemeljena na nasljeđu njihovih prethodnika. Sve što je dosad otkriveno u ovom žanru, sada su novi predstavnici doveli to na razinu muzikalnosti na koju će moći ugledati neka buduća generacija. Slijedeći vlastite Rastafari korijene Micah Shemaiah u potpunosti uspijeva u albumu “Still” prenijeti poruke ljubavi, jedinstva, spiritualnosti i snage uz dozu zdravog buntovništva i vizionarstva.